İş

Multinet Up ve BİM’den çalışanları sevindirecek iş birliği

Multinet Up, Türk perakende sektörünün lider firmalarından BİM ile işbirliğine imza attı. Çalışan destek uygulamaları kapsamında gıda ve tüketim ihtiyaçlarına çözüm olan işbirliği, işverenlere çalışanların ihtiyaçlarına yönelik geniş bir hizmet yelpazesi sunuyor.

Yemek kartları, kurumsal yemek ve sosyal yardım kartları, akaryakıt ve filo analizleri gibi ürünlerle firmalara ekonomik tüketim yönetimi hizmetleri sunan Multinet Up, Türkiye perakende şubesinin lideri BİM ile yeni bir işbirliğine imza attı. çalışanların ihtiyaçlarına yönelik çözümler sunan platformunun kapsayıcılığını artırmak. İşbirliği kapsamında MultiGift ailesine yeni bir marka çözümü olarak katılan BİM, Hediye Kartı ve BIMPARA analizleri ile şirket çalışanlarının beslenme ve tüketim ihtiyaçlarına yönelik analizler sunacak.

Konuyla ilgili açıklama yapan Multinet Up Üye İşyerleri ve İşbirliklerinden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Erem Çakıroğlu, “ Multinet Up olarak MultiGift kapsamında sunduğumuz çözümleri geniş tedarikçi ağımızla geliştirmeye ve çeşitlendirmeye devam ederken, yeni işbirliklerine ve ortaklıklara da imza atmaya devam ediyoruz. BİM ile yaptığımız bu iş birliği sayesinde BİM’in de MultiGift marka analizimize dahil olması ve Türkiye’de 11 bini aşkın BİM mağazasında 900’e yakın ürünü kullanıcılarımıza sunabilmemiz bizim için çok değerli. “Önümüzdeki dönemde çalışan asistans uygulamalarının artacağı özellikle Ramazan ayında patronları ve çalışanları mutlu edeceğine inandığımız projede emeği geçen herkese Multinet Up adına teşekkür ediyorum.” söz konusu.

İş birliği kapsamında BİM İkram Kartı veya BİMPARA alan çalışanlar, kartı Türkiye’deki tüm BİM mağazalarında kullanabiliyor. Geçerlilik süresi 1 yıl olan hediye kartı ve sınırsız kullanım süresi olan BİMPARA tek seferde kullanılabildiği gibi birden fazla kullanıma bölünerek de kullanılabilmektedir.

 

Multinet Up Hakkında

Multinet Up, geliştirdiği yenilikçi ödeme sistemleri ve hizmetlerle kurum ve kuruluşlara, üye işyerlerine, tedarikçilere ve tüketicilere “katma değerli” çözümler sunan bir ekosistem olarak hizmet vermektedir. 2010 yılından bu yana Fransız Up kümesi bünyesinde Fransız-Türk ortaklığı olarak faaliyet göstermektedir.

 

BİM Hakkında

1995 yılında 21 mağazayla faaliyete başlayan BİM United Stores A.Ş. Bugün Türkiye’nin organize perakende segmentinde en yüksek pazar payına sahip şirketidir.

Yüksek indirim modelinin Türkiye’deki ilk temsilcisi olan BİM, çoğu kendi markası olan 900’e yakın ürün yelpazesini, Türkiye genelinde faaliyet gösteren perakende mağazaları aracılığıyla tüketicilerin beğenisine sunmaktadır. BİM, 2021 yılı sonlarında BİM MARKET taşınabilir uygulaması üzerinden gıda dışı ürünler için de online alışveriş hizmeti sunmaya başlamıştır. BİM, Türkiye’nin yanı sıra yurt dışında Fas ve Mısır’da da faaliyet göstermektedir.

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

mutki-haber.com.tr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu